Staat Uw vraag er niet bij?

Gebruik aub ons contactformulier als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op deze pagina. Wij reageren zo snel mogelijk.

Welke apparaten repareren jullie?

RSN repareert de volgende apparaten:
Smartphones
Tablets
Laptops
Computers
iMac’s
MacBooks
Overige Apple apparaten

Moet ik een afspraak maken?

Ondanks dat wij de voorkeur geven aan het maken van een afspraak kunt u altijd bij ons binnen lopen tijdens openingstijden. Wij kunnen niet garanderen dat wij een reparatie gelijk kunnen uitvoeren. Klanten die een afspraak gemaakt hebben zullen altijd voorrang krijgen.

Repareert RSN ook onder (fabriek)garanties ?

NEE, wij repareren geen toestellen onder fabrieksgarantie. Zodra RSN een toestel open maakt is de garantie vervallen. Bij een val of stoot is een fabrieksgarantie altijd vervallen !

Hoe lang ben ik mijn toestel kwijt? Ik kan namelijk niet zonder...

RSN zal altijd proberen een reparatie binnen 1 uur uit te voeren. In sommige gevallen (onderzoek en of onderdeel) is het onmogelijk om dit binnen 1 uur of 1 dag te realiseren.  RSN kan heel veel behalve toveren !

Heeft RSN een vervangend toestel voor mij?

RSN heeft geen toestellen voor bruikleen. Indien uw toestel iets langer moet blijven voor onderzoek zult u zelf voor een vervangend toestel moeten zorgen.

Mijn toestel heeft vochtschade wat nu?

Een toestel die vochtschade heeft opgelopen zullen wij (na onderzoek) total loss verklaren. U kunt tegen betaling bij ons een verklaring krijgen die u nodig heeft voor de verzekering. Indien wij het toestel innemen zijn er geen kosten verbonden aan een total loss verklaring.

Heb ik garantie op mijn reparatie?

RSN geeft op alle Apple reparaties 1 jaar garantie en op alle overige reparaties 6 maanden mits anders is aangegeven. Let op! wij geven uitsluitend garantie op het vervangende onderdeel en de daarbij behorende arbeidskosten. Op accu’s geven wij GEEN garantie !
Het spreekt voor zich dat ook aan onze garantie bepaalde voorwaarden zitten.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer wat nu?

Indien een wachtwoord van een Smartphone of Tablet niet meer aanwezig is zal het toestel ALTIJD leeggehaald worden. Hierdoor zijn alle contactgegevens, foto’s, afbeeldingen en overige data verloren gegaan.

Wordt mijn toestel leeggehaald?

RSN zal zonder overleg nooit gegevens verwijderen van een toestel ! Wel willen wij erop wijzen dat wij NOOIT verantwoordelijk zijn voor het verliezen van data in welke vorm dan ook. Een back-up is daarom ook altijd aan te raden.

Ik wil mijn toestelcode niet afgeven, wat nu?

RSN zal een toestel moeten onderzoeken of alles juist werkt, hiervoor hebben wij altijd toegang nodig tot het apparaat. U kunt het vergelijken met een auto die naar de garage moet, ook daar zult u de sleutels moeten afgeven.  Kunnen wij niet in het apparaat dan kunnen wij ook geen reparatie en of onderzoek uitvoeren.

Is RSN een gecertificeerd bedrijf?

In heel Zeeland zijn 2 reparatiebedrijven die voldoen aan de hooggestelde eisen van het door de overheid aangestelde UNETO-VNI. RSN is 1 van deze bedrijven.  Klik hier voor meer info

Ik heb een total-loss verklaring nodig, kan RSN dat regelen?

RSN kan NA ONDERZOEK een total-loss verklaring afgeven tegen de kosten van 25,=. RSN zal nooit een total-loss verklaring afgeven zonder dat wij het apparaat hebben onderzocht. De kosten van 25,= kunt u declareren bij uw verzekering.

Werken jullie met originele onderdelen?

RSN is een gecertificeerd reparatiebedrijf en is verplicht om met originele onderdelen te werken. In sommige gevallen kunnen wij uitwijken naar onderdelen van top kwaliteit mits origineel niet leverbaar is. Dit zal altijd met u worden besproken.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons pinnen, contant betalen of betalen met een bankoverschrijving. Helaas accepteren wij geen creditcard betalingen!

Inboedelverzekering en of WA - verzekering

Bij de meeste inboedelverzekeringen en of WA verzekering zijn apparaten mee verzekerd. Check altijd uw verzekering en of assurantie, in de meeste gevallen betalen zij de rekening.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens en privacy?

Als gecertificeerd bedrijf zijn wij verplicht om zorgvuldig om te gaan met uw gegevens. Uw gegevens zullen NOOIT aan derden worden verstrekt. Ook data zoals foto’s en of andere gegevens zijn bij ons in goede handen en zullen NOOIT voor welk doeleinde dan ook worden gebruikt. PRIVACY GEGARANDEERD !

Kan ik ergens "gratis" parkeren?

Wij adviseren om te parkeren op de parkeerplaats De Steenenbeer of bij het Arsenaal. U dient op deze parkeerplaats wel een kaartje te kopen.   Media jan/feb kunt u bij onze nieuwe locatie (Kolvernierstraat 2) voor de deur parkeren.

Kan ik mijn toestel door een ander laten afhalen?

Bij elke reparatie die bij RSN wordt aangeboden krijgt met een “Afgifte bewijs” in een plastic verpakking. U dient dit afgifte bewijs bij het afhalen af te geven aan de balie waarna wij het apparaat aan u meegeven.
Het is geheel aan u wie het apparaat komt ophalen, wel is altijd het afgifte bewijs nodig.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

RSN Repair Shop is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 en op zaterdag van 12:00 tot 16:00.

Waar moet ik zijn als ik een klacht heb?

Mocht u niet tevreden zijn dan hopen wij dat u dit ons meld. Dit mag via email aanvraag@rsnld.nl of schriftelijk aan ons. Ook kunt u uw klacht indienen bij Uneto-VNI die vervolgens met ons uw klacht zal gaan behandelen.

KvK nummer : 62150847 | BTW nummer : NL854688973B01 | Bank : ING NL28 INGB 0007 6800 73 | RSNLD BV
Algemene voorwaarden-Privacy Policy-Disclaimer - © 2016 Web Service Nederland All rights reserved.
Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On Google Plus